چگونگی انتخاب یک دیتالاگر مناسب برای یخچال‌های نگهداری واکسن

1905 large default

دیتالاگر مناسب برای یخچال‌های نگهداری واکسن

در این مطلب سعی شده تا نکاتی را که برای کمک به محافظت از موجودی واکسن ارزشمند شما باید در نظر داشته باشید آورده شود.

کاربرد ثبت اطلاعات و ذخیره سازی واکسن: هنگامی که واکسن ها در دمای مناسب (معمولاً 8-2 درجه سانتیگراد) نگهداری نمی شوند، به سرعت قدرت خود را از دست می دهند به طوری که کودکان در معرض خطر بیماری های عفونی قرار می گیرند. دیتالاگر یخچال‌های واکسن یک روش مقرون به صرفه برای مطابقت با توصیه های CDC در مورد ذخیره سازی مناسب واکسن است. / دیتالاگر مناسب برای یخچال‌های نگهداری واکسن

مقدمه

جعبه ابزار نگهداری و جابجایی واکسن CDC در سال 2020 بیان می کند که مطمئن ترین راه برای جلوگیری از از دست دادن منابع ارزشمند واکسن، استفاده از یک سیستم نظارت بر دما برای هر واحد ذخیره سازی پزشکی در مرکز شما است.

این سیستم‌ها از یک یا چند دیتالاگر تشکیل شده‌اند که داده‌های دما را از طریق یک شبکه، به یک دروازه بی‌سیم نزدیک یا به خود ابر ارسال می‌کنند.با اتصال به سنسورهای دما مانند ترموکوپل و RTD، دیتالاگرهای دما به طور خودکار دمای یخچال و فریزر پزشکی را ثبت می کنند./ دیتالاگر مناسب برای یخچال‌های نگهداری واکسن

فقط پراب سنسور دما را در یک ویال گلیکول قرار دهید تا به عنوان یک بافر عمل کند، سپس پروب را در واحد ذخیره سازی قرار دهید. این باعث می شود که این دستگاه ها برای کلینیک ها، بخش های بهداشت، داروخانه ها و تولید کنندگان پزشکی ایده آل باشند.

دیتالاگر مناسب برای یخچال‌های نگهداری واکسن

دیتالاگر مناسب برای یخچال‌های نگهداری واکسن

بررسی دمای واکسن

اگر دیتالاگر با صفحه نمایش LCD می خواهید، مطمئن شوید که موارد زیر را نشان می دهد:

  • مقادیر دمای فعلی (حداقل 2 بار در روز در صبح و بعد از ظهر بررسی شود)
  • مقادیر حداقل/حداکثر دما
  • نشانگر باتری
  • نشانگر هشدار (هشدار دیداری + شنیداری)

شما باید فوراً با برنامه ایمن سازی خود تماس بگیرید اگر:

  • ثبت کننده اطلاعات دمای واکسن شما دمای خارج از 2 تا 8 درجه سانتیگراد را نشان می دهد
  • لاگر شما به در حالت هشدار است

srcwithbatt

دانلود و مشاهده داده ها امروزه دیتالاگرها راه های مختلفی را برای بازیابی داده های دما به کاربران ارائه می دهند. این اسناد الکترونیکی برای تنظیم‌کننده‌ها ثابت می‌کند که تسهیلات شما از بهترین شیوه‌ها پیروی می‌کند. شما باید سعی کنید راحت ترین روش را برای چیدمان و شبکه ساختمان خود انتخاب کنید:

  •  یک راه ساده برای انجام این کار، گرفتن یک دیتالاگر USB برای بازیابی سریع داده هاست. فقط کارت حافظه را از درگاه USB Logger خارج کنید، آن را به رایانه شخصی خود وصل کنید و داده ها را دانلود کنید.
  • دیتا لاگرهای اترنت و شبکه سیمی به عنوان روشی کم هزینه برای نظارت بر گروه های کوچک واحدهای ذخیره سازی محبوب هستند. این ضبط کننده ها با استفاده از اتصال( PoE)، شرایط فعلی را از طریق یک LAN سیمی یا بی سیم نظارت می کنند.
  • اگر یک شبکه بی سیم در تاسیسات خود دارید، سیستم های نظارت بر دمای بی سیم برای نظارت بر واحدهای ذخیره سازی توزیع شده ایده آل هستند. به عنوان مثال، می توانید چندین یخچال واقع در اتاق های مختلف در یک طبقه را تحت نظر بگیرید. این لاگرها به طور خودکار داده ها را از طریق شبکه به رایانه شخصی برای مشاهده بعدی منتقل می کنند. سیستم‌های بی‌سیم اغلب از یک یا چند لاگر تشکیل شده‌اند که داده‌های خود را به یک دروازه بی‌سیم ارسال می‌کنند، اگرچه سایرین فقط از شما می‌خواهند که یک لاگر واحد بخرید. سیستم های بی سیم برای بسیاری از استانداردهای بی سیم مختلف از جمله WiFi، بلوتوث، Zigbee و غیره در دسترس هستند.
  • سیستم‌های ابری، دیتالاگرهای بی‌سیم هستند که می‌توانند به طور خودکار تمام داده‌های دما را به صورت آنلاین به سرور ذخیره‌سازی ابری ارسال کنند. از آنجا می توان آن را توسط چندین طراح از هر مکان دارای اینترنت مشاهده کرد. با استفاده از یک طرح نظارت آنلاین، می‌توانید داده‌های دما را از هر تعداد واحد ذخیره‌سازی پزشکی به‌طور هم‌زمان مشاهده کنید، و به همه زمانی که هر مقداری از پنجره‌های دمای ایمن خارج می‌شود، سریعاً هشدار می‌دهد.

*توجه داشته باشید که صرف نظر از سیستم خاص خود، شما نیاز خواهید داشت که حداقل هفته‌ای یک بار داده‌های دمای واکسن را دانلود کنید./ دیتالاگر مناسب برای یخچال‌های نگهداری واکسن

 سفارشی کردن هشدارهای دماگزارشگرهای داده از طیف گسترده ای از قابلیت های هشدار برای اعلان های محلی و از راه دور پشتیبانی می کنند.همچنین باید قویاً استفاده از سازنده‌ای را در نظر بگیرید که مدل‌های آن از سیستم سرور راه دور با برق اضافی استفاده می‌کنند – به این ترتیب اگر برق تأسیسات یا سرویس اینترنت شما از کار بیفتد، همچنان بلافاصله زنگ هشدار دریافت خواهید کرد./دیتالاگر مناسب برای یخچال‌های نگهداری واکسن

  •  پیام‌های متنی اس ام اس: ثبت‌کننده‌های داده طراحی‌شده برای صنعت پزشکی اغلب شامل این ویژگی محبوب هستند که هشدارها را مستقیماً به دستگاه‌های تلفن همراه کاربران ارسال می‌کند.
  • ایمیل‌های هشدار: مانند پیام ها، ایمیل‌های هشداردهنده می‌توانند فوراً توسط کاربران گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها تایید شوند. این ویژگی به ویژه برای تکنسین ها و مدیران تاسیساتی که ممکن است در یک زمان معین در دفاتر خود نباشند مفید است.
  • صفحات/پیام‌های صوتی: سیستم‌های پیشرفته‌تر حتی می‌توانند تماس‌های متوالی را از فهرست تماس‌های سفارشی گیرندگان برقرار کنند تا اطمینان حاصل شود که هشدارها فوراً دریافت می‌شوند.
دیتالاگر مناسب برای یخچال‌های نگهداری واکسن

دیتالاگر مناسب برای یخچال‌های نگهداری واکسن

کارشناسان دیتالاگر

در ایده‌آل مهدبان، ما روزانه با برنامه های نظارت بر دما کار می کنیم و راه حل هایی برای مراقبت های بهداشتی، تولید و بسیاری از صنایع دیگر ارائه می دهیم. ما بیش از 12 سال است که در این زمینه فعالیت می کنیم و ما می‌توانیم به شما کمک کنیم تا مناسب‌ترین محصول را برای هدف مورد نظر خود انتخاب کنید و همچنین سنسورها و مبدل‌ها را برای همراهی با دیتالاگر توصیه می‌کنیم. برای اطلاعات بیشتر در مورد دیتالاگرهای یخچال های واکسن، یا یافتن راه‌حل ایده‌آل برای نیازهای خاص شما، با متخصص ما به ​​شماره تماس حاصل فرمایید.

دیتالاگر مناسب برای یخچال‌های نگهداری واکسن

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *