چرا بیمارستان ها نیاز به دیتالاگر دارند؟

a1254321 be07 4563 a4b8 1e5b564fb56f

چرا بیمارستان ها نیاز به دیتالاگر دارند؟

بیمارستان ها به دلایل مختلفی به دیتالوگرها متکی هستند. در اینجا نگاهی به چهار روش حیاتی که در آنها از دیتالاگرها استفاده می کنند آورده شده است:

1- از دارایی های حساس محافظت کنید رایج‌ترین استفاده از ثبت داده‌های دیجیتال در بیمارستان، نظارت بر درجه حرارت در یخچال‌ها و فریزرهایی است که برای ذخیره دارایی‌های حساس مانند واکسن‌ها، نمونه‌های بافت، خون و اعضای بدن برای پیوند استفاده می‌شوند. از آنجایی که این موارد برای اطمینان از ایمن بودن آنها نیاز به نگهداری در دمای سرد دارند، یک ضبط کننده داده می تواند شرایط را برای اطمینان از ماندن آنها در محدوده قابل قبول کنترل کند.

قبل از ثبت‌کننده‌های دیجیتال، این مناطق ذخیره‌سازی باید به صورت دستی توسط انسان نظارت می‌شد. ابزارهای دما نه تنها دقیق نبودند، بلکه مشخص نبود که آیا دمای ذخیره سازی در محدوده مورد نیاز بین قرائت ها باقی مانده است یا خیر. دیتالاگرها خوانش های مداوم را ارائه می دهند و به پرسنل هشدار می دهند که دما خیلی گرم یا خیلی سرد شود.

 

چرا بیمارستان ها نیاز به دیتالاگر دارند؟

چرا بیمارستان ها نیاز به دیتالاگر دارند؟

2-  محیط های حساس را تنظیم کنید بیمارستان ها دارای محیط های حساسی هستند که شرایط باید در سطوح کاملاً تنظیم شده باقی بماند. این شامل مکان هایی مانند سالن های عمل و اتاق های سرد می شود. دیتالاگر دیجیتال، دما و رطوبت را در اتاق عمل ردیابی می کند تا اطمینان حاصل شود که بیمار و کارکنان عمل کننده در طول یک عمل راحت هستند.

در اتاق‌های سرد که برای ذخیره‌سازی لوازم پزشکی استفاده می‌شود، می‌توان از یک دیتالاگر دیجیتال برای هشدار دادن به کارکنان پس از ساعت کاری یا آخر هفته‌ها استفاده کرد، اگر درب به‌درستی بسته نشود یا باز بماند و به طور بالقوه سلامت اقلام ذخیره‌شده را تهدید کند. همچنین، در صورت بروز نقص در سیستم، دیتالاگر می‌تواند هشداری برای اطلاع کارکنان تعمیر و نگهداری برای اصلاح مشکل ارسال کند.

3- از پروتکل های نظارتی پیروی می کنداز آنجایی که بیمارستان‌ها به شرایط نظارت دقیق نیاز دارند، یک ثبت‌کننده داده دیجیتال مدرکی ارائه می‌دهد که همه پروتکل‌های تنظیم‌شده رعایت شده و حفظ شده‌اند.

داده‌های جمع‌آوری‌شده در دیتالاگر را می‌توان در نمودارها یا نمودارهایی دانلود و چاپ کرد که نمایش تصویری قابل فهمی از داده‌هایی را که در طول زمان ثبت شده‌اند را نشان می‌دهد. در صورتی که دما، رطوبت، فشار یا ولتاژ تحت نظارت خارج از انطباق باشد، این موارد به راحتی قابل شناسایی خواهند بود و به اطمینان از اصلاح سریع کمک می کنند.

4- اعتماد عمومی را حفظ کنید استفاده از ثبت‌کننده‌های داده در بیمارستان‌ها به جلوگیری از خراب شدن دارایی‌های حساس در محیط‌های کنترل‌شده با دما کمک می‌کند. این تضمین می کند که داروها برای توزیع ایمن هستند و عموم مردم می توانند اعتماد کنند که اقلامی که نیاز به ذخیره سازی مناسب دارند آنها را دریافت کرده اند.

این امر برای دارایی های حساسی که خارج از محل تولید و به بیمارستان ها منتقل می شوند از اهمیت ویژه ای برخوردار است. دیتا لاگرهای دیجیتال برای نظارت بر شرایط محیطی در آزمایشگاه‌هایی که داروها و واکسن‌ها در آنجا تولید می‌شوند، استفاده می‌شوند و سپس آن‌ها را در زنجیره سرد به بیمارستان‌ها و داروخانه‌ها دنبال می‌کنند تا اطمینان حاصل شود که این دارایی‌ها ایمن و مؤثر هستند.

چرا بیمارستان ها نیاز به دیتالاگر دارند؟

چرا بیمارستان ها نیاز به دیتالاگر دارند؟

5- استفاده در تحقیقات پزشکیدیتالاگرهایی که می توانند فشار را اندازه گیری و نظارت کنند در تحقیقات پزشکی استفاده می شوند. یک مثال از این می تواند اندازه گیری نیروی اعمال شده به یک بریس خارجی بر روی یک اندام شکسته مانند بازو یا پا باشد.

با التیام استخوان شکسته، نیروی خمشی به آرامی کاهش می‌یابد و اندازه‌گیری‌های کاهش نیرو توسط یک دیتالاگر دیجیتالی ردیابی می‌شود تا اطمینان حاصل شود که روند بهبودی طبق برنامه درمان پیش می‌رود. داده‌های جمع‌آوری‌شده به نظارت بر پیشرفت، ارائه اطلاعاتی که می‌تواند طرح درمان را تغییر دهد، و ثبت اطلاعات ارزشمندی که می‌تواند در تحقیقات آینده استفاده شود، کمک می‌کند.

در نتیجه دیتالاگرهای دیجیتال ابزارهای ضروری هستند. آنها ابزارهای قابل حمل با باتری هستند که از حسگرهای داخلی یا کاوشگرهای متصل برای نظارت و ردیابی انواع شرایط محیطی استفاده می کنند. در بیمارستان‌ها، ثبت‌کننده‌های داده برای اطمینان از عدم انحراف سطح دما و رطوبت از پارامترهای تعیین‌شده در ذخیره‌سازی دارایی‌های حساس، و برای راحت نگه داشتن اتاق‌های عمل هنگام استفاده، حیاتی هستند.

ثبت‌کننده‌های داده همچنین نارسایی‌های سیستم یا درهایی را که در اتاق‌های سرد به درستی بسته نمی‌شوند و می‌توانند برای کمک به تحقیقات پزشکی مورد استفاده قرار گیرند، بررسی می‌کنند. این شکل از فناوری جدید تأثیر مثبتی بر صنعت مراقبت های بهداشتی داشته است و همچنان نقش حیاتی در تضمین ایمنی بیمار ایفا خواهد کرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *