, , ,

پروژه شهر هوشمند با پشتوانه هانی در حال اجراست

پروژه شهر هوشمند با پشتوانه هانی در حال اجراست

پروژه شهر هوشمند با پشتوانه هانی در حال اجراست

پروژه شهر هوشمند با پشتوانه هانی در حال اجراست

پروژه Atlanta BeltLine به عنوان طرحی برای شهرهایی که می خواهند شکاف دیجیتالی را پر کنند عمل می کند و شناسایی می کند که چگونه فناوری می تواند این مشکلات را حل کند.

یک پروژه جدید شهر هوشمند توسط آتلانتا BeltLine، 22 مایل راه آهن متروکه را به یک مرکز متصل از فضاهای عمومی از جمله پارک ها، مسیرهای چند منظوره و یک سیستم حمل و نقل ریلی سبک بازسازی می کند.

فضای متصل جدید، از نرم‌افزار مجموعه شهر هانیول برای جمع‌آوری داده‌ها از چندین نقطه در سراسر منطقه (از جمله خدمات اضطراری، امنیت و خدمات شهری) استفاده می‌کند و آن را در یک نمای واحد نمایش می‌دهد.

پلتفرم مجهز به هوش مصنوعی به توسعه دهندگان شهر اجازه می دهد تا خدمات را با استفاده از داده های جمع آوری شده برای نظارت بر تجربه و لذت کاربر و مطابق با آن، بهبود بخشند.

پروژه شهر هوشمند با پشتوانه هانی در حال اجراست

این پروژه نشان دهنده اولین استقرار پلت فرم هانیول در ایالات متحده است.

آتلانتا BeltLine یکی از بزرگترین برنامه های توسعه مجدد شهری در ایالات متحده است که 45 محله داخل شهر را از طریق سیستم حمل و نقل ریلی خود به هم متصل می کند. از جمله خدماتی که در آتلانتا BeltLine ارائه می شود، Wi-Fi عمومی رایگان، فروشگاه های مواد غذایی مستقل و سطل های زباله هوشمند است که قرار است در ماه های آینده اطلاعیه های بیشتری ارائه شود.

امید است که با ارائه وای فای عمومی رایگان، این فضا بتواند به عنوان نمونه ای از این که چگونه زیرساخت های هوشمند می توانند شکاف های دیجیتالی را در شهرها پر کند و جامعه مرتبط تری ایجاد کند، عمل کند.

کلاید هیگز، مدیر عامل آتلانتا BeltLine گفت: «آتلانتا BeltLine از زیرساخت های عمومی به عنوان وسیله ای برای تسریع رشد و توسعه اقتصادی استفاده می کند. این طرح گنجاندن دیجیتال و شهرهای هوشمند نقش مهمی در تعریف میراث و تأثیر ما به عنوان یک سازمان ایفا خواهد کرد زیرا ما به دنبال استفاده از زیرساخت های مخابراتی خود هستیم تا فرصت های اقتصادی جدیدی را برای ساکنان، دانش آموزان، صاحبان مشاغل، سالمندان و جامعه به طور کلی باز کنیم. .

پروژه شهر هوشمند با پشتوانه هانی در حال اجراست

«BeltLine خود محل آزمایشی برای نوآوری است. این مکانی است که می‌توانیم از فناوری برای حل مشکلات پیش روی جوامع خود استفاده کنیم که می‌تواند در سطح شهر و به عنوان یک مطالعه موردی برای شهرهای سراسر کشور باشد.

شریک دیگر، eX² Technology، یک شبکه ارتباطی فیبر نوری چند مجرای 15.7 مایلی را در آتلانتا BeltLine در سال 2021 طراحی و نصب کرد.

 

Jay Jorgensen، مدیر ارشد فناوری eX²، گفت: «تلاش‌های تجاری‌سازی فیبر تیره ما از توسعه این پایلوت شهر هوشمند و همچنین توسعه اقتصادی و فراگیری دیجیتال حمایت کرده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *