سنسور حرکت (Motion Detector)

سنسور حرکت (Motion Detector)

سنسور حرکت (Motion Detector)

 

سنسور حرکت (Motion Detector)

توضیحات

یکی از سنسورهای مهم در کنترل و مدیریت شرایط محیطی می باشد که با استفاده از این سنسور در دوربین های مداربسته ، شما میتوانید پس از شناسایی حرکت در تصاویر عملکرد مناسبی نسبت به آن داشته باشید .

کاتالوک

سنسور حرکت (Motion Detector)

سنسور تشخیص حرکت چیست؟

سنسور تشخیص حرکت چیست؟ قابلیت تشخیص حرکت در دوربین مداربسته موجب صرفه جویی در فضای ذخیره سازی و پهنای باند می شود. با فعالسازی تشخیص حرکت دوربین مداربسته دستگاه ضبط تصاویر DVRNVR تنها زمانی شروع به ضبط تصاویر می کند که حرکتی در تصویر صورت بگیرد.

در واقع نحوه عملکرد دستگاه به این صورت خواهد بود که یک فریم را با فریم بعدی مقایسه کرده و در صورت وجود تغیرات دستگاه آلارم صادر می کند و شروع به ثبت تصاویر خواهد کرد. حسگر تشخیص حرکت Motion Detection  در کاهش هزینه های سیستم مداربسته بسیار موثر است.

سنسور حرکت (Motion Detector)

مزایای حسگر تشخیص حرکت  Motion Detection

حسگر تشخیص حرکت در مواردی چون هزینه، وقت، نیروی انسانی و… صرفه جویی می کند و نسبت به نیروی انسانی خطای کمتری دارد. به عنوان مثال اگر شما انباری دارید که در طول شبانه روز تنها چند ساعت به آن رفت و آمد دارید و ما بقی ساعات روز در آن رفت و آمدی صورت نمیگیرد بهتر است دوربین مداربسته رو به روی درب ورودی انبار را در حالت Motion Detection قرار بدهید که در صورت ورود فرد، شیء و… دستگاه شروع به ضبط تصاویر کند و برای شما آلارم ارسال کند.

در چنین حالتی هارد و فضای ذخیره سازی با تصاویر بی حرکت و بی اهمیت پر نمی شود و در تاریکی به دلیل خستگی چشم اپراتور ورود و خروج افراد نادیده گرفته نمی شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *